Wednesday, September 8, 2010

Azmin Lebih Layak Duduk di Kerusi Berbanding Zaid !!


Pertama sekali aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya !!!
Maaf Zahir dan Batin !!!

Aku bukan hendak menilai antara mereka berdua !!!

Pada pendapat aku merasakan bahawa Azmin lebih berhak kerana sudah berapa lama beliau berjuang kepada parti...

Kesetian kita boleh nilaikan berapa lama dah seseorang itu berjuang dan berjasa kepada parti..

Bukan aku hendak kata Zaid tidak berjasa atau tidak setia !!!
Beliau masih baru dalam parti dan aku rasa dia masih banyak lagi perlu belajar dari ahli-ahli yang telah lama berjuang untuk parti...

Lagi pun cara politik beliau lebih kearah kebaratan yang dibawa oleh Penyamun Umno..
Mungkin dia sudah terbiasa...

Aku tidak salahkan beliau.... Mungkin beliau belum memahami Prinsip parti...

Jadi aku rasa dia belum bersedia untuk jawatan tersebut..

Siapa duduk dikerusi tu bagi aku tidak penting tapi jangan lupa perjuangan parti....

Bersatu kita teguh bercerai kita roboh !!!

Humbankan dan halau penyamun Umno dari Putrajaya !!!

Pangkah Pakatan Rakyat PRU 13!!

No comments:

Post a Comment