Wednesday, September 1, 2010

Ismail gantikan Musa sebagai Ketua Polis Negara !!

apa yang aku nak cakap kat sini ialah aku harap Ismail bukan seperti Musa !!!

jangan menyebelahi mana-mana parti politik...

menjalankan tugas beliau dengan adil dan tulus !!!

barulah PDRM tidak dilabel sebagai anjing suruhan Penyamun Umno !!

jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga!!

jangan kau ulangi keburukan yang dilakukan Musa !!

aku nak lihat PDRM disajung kerana keadilan dan ketulusan !!

barulah negara luar memandang pasukan keselamatan kita !!

selama ni PDRM sering dikutuk pihak tertentu aku sudah xmahu lagi mendengarnya !!!
tapi apa kuasa aku untuk mengubah hal ini...

ini bergantung pada pendirian Ismail sendiri...

Aku tak mahu melihat PDRM dipergunakan oleh Penyamun Umno untuk kepentingan mereka !!

jangan biarkan PDRM terus dipandang hina oleh rakyat !!

kerana kita sedia maklum bahawa ada anggota PDRM terlibat dengan rasuah !!

Kita semua tahu keburukan rasuah kepada negara !!

akhir kata semoga KPN dapat menjalankan tugas dengan adil tulus dan saksama...

Jangan biarkan Penyamun Umno terus-terusan berleluasa mempergunakan PDRM !!

Humbankan Penyamun Umno PRU 13 !!

No comments:

Post a Comment