Wednesday, August 18, 2010

Logo Jalur Gemilang 1Malaysia Najib Langgar Perlembagaan Negara

1 Malaysia itulah apa yang nak dikperkatakan sekarang. RM 77 juta dibayar kepada APCO untuk hanya menerima nasihat dan pandangan.APCO ni sebuah syarikat YAHUDI kenapa kita perlu dengar kepada mereka.

Sebut pasal jalur gemilang ni dah berapa lama kita guna pakai bendera ni. Jadi macam mane pula boleh timbul idea untuk mengubahnya? Adakah fahaman yahudi ini telah masuk kedalam negara kita?
Yang pasti Najib lah pembawanya.

Jalur gemilang jenis ini telah dijual kepada sekolah-sekolah di Malaysia dan berkemungkinan akan diberikan secara percuma menjelang sambutan HARI KEMERDEKAAN nanti.Secara tidak langsung merosakkan pemikiran rakyat terutama anak-anak muda kita yang akan memimpin negara kita suatu hari nanti.Kita mahu anak-anak kita nanti terpengaruh dengan yahudi??

Selalunya jalur gemilang tidak ditambah logo 1 Malaysia kerana ia adalah sebahagian dari Perlembagaan Negara.Tapi ini amat mengecewakan kita sebagai rakyat kecewa kerana Jalur Gemilang telah ditambah dengan logo 1 Malaysia..Apakah kita sudah lupa pengorbanan pejuang-pejuang kemerdekaan kita ?

Ini harus dihentikan dengan serta merta.Pihak berkuasa hendaklah mengambil tindakan serta merta tentang perkara ini atau adakah pihak berkuasa saja pejam mata?Kita hendaklah menghentikan perkara ini secepat mungkin bimbang akan merasuk generasi muda ! atau adakah selepas logo 1 Malaysia akan ada pula gambar para pemimpin Umno atau lebih tepat penyamun Umno???

Patut lah Muhyiddin cuba menggagalkan 1 Malaysia..
Jadi dia akan dapat merebut jawatan presiden Umno pada pemilihan tertinggi Umno nanti.
Bijak betul Muhyiddin ini mengambil kesempatan.

Dahla macam-macam hal kita dengar masalah Najib dengan Muhyiddin ni tapi yang aku pasti Muhyiddin akan menentang Najib untuk jawatan Presiden Umno nanti.
Lantak la sape yang nak jawatan Presiden tu.

Apa yang aku tahu rakyat sudah tidak mahukan kepimpinan Umno dalam kerajaan...
Mari kita humbankan penyamun Umno ni !
Hanya tahu menyamun untuk kepentingan sendiri.
Rakyat pula semakin nazak.Habis khazanah bumi Malaysia ini dijarah oelh penyamun Umno ni..

HUMBANKAN PENYAMUN UMNO NI PADA PRU 13 NANTI !!
HUMBANKAN PENYAMUN UMNO NI PADA PRU 13 NANTI !!
HUMBANKAN PENYAMUN UMNO NI PADA PRU 13 NANTI !!

PAKATAN RAKYAT SEMAKIN HAMPIR UNTUK MENAKLUK PUTRAJAYA!

No comments:

Post a Comment